PROFILAKTYKA

TRENING INDYWIDUALNY

Dbałość o ciało to bardzo ważna składowa naszego dobrego samopoczucia. Odpowiednia siła i koordynacja mięśniowa są podstawą do prawidłowego funkcjonowania naszych stawów i kręgosłupa. Bez tego nawet proste ruchy mogą przyczyniać się do powstawania kontuzji oraz urazów.

Ustawienie treningu rozpoczyna się od wywiadu w celu określenia kondycji, możliwości i celu, który klient chce osiągnąć. Na pierwszym spotkaniu układany jest szczegółowy plan treningu, uwzględniający częstotliwość i charakter spotkań. Są możliwe dwie opcje-spotkania każdorazowo w trakcie treningu lub trenowanie według planu samodzielnie i kontrola raz w miesiącu.

Rodzaje treningów:

- trening medyczny (np.przy dolegliwościach bólowych kręgosłupa, po urazach, po przebytych operacjach)

- trening odchudzający

trening funkcjonalny

- trening siłowy

- trening kondycyjny

Korzyści:

BEZPIECZEŃSTWO

- analiza biomechaniczna i napięciowa pozwala na precyzyjne dostosowanie ćwiczeń do potrzeb i możliwości klienta

- stała opieka trenera-fizjoterapeuty powoduje znaczne obniżenie ryzyka wystąpienia kontuzji/urazu

dbałość o prawidłową technikę wykonywania ćwiczeń

ZDROWIE

- sprawne, silne i elastyczne ciało

- dobre samopoczucie

- poprawa kondycji i koordynacji mięśniowej

WYGODA

- dostosowanie treningu do potrzeb

- razie potrzeby kontakt telefoniczny

- czas dostosowany do potrzeb klienta

ERGONOMIA W PRACY

W pracy spędzamy znaczną część naszego życia dlatego warto zadbać o bezpieczną pozycję i efektywne przerwy. Prowadzimy spotkania indywidualne i szkolenia dla firm.

Podczas wizyty:

- dowiesz się jak stworzyć ergonomiczne (bezpieczne) stanowisko pracy

- nauczysz się przyjmować prawidłową pozycję w trakcie pracy

- nauczysz się ćwiczeń, które wzmocnią ciało i uchronią przed bólami pleców

- nauczysz się prawidłowo oddychać

- dowiesz się jak prawidłowo wykonywać czynności dnia codziennego, by chronić kręgosłup i stawy

Masaż stosowany jest od tysięcy lat w wielu kulturach w celu utrzymania dobrostanu fizycznego, psychicznego i duchowego. Znakomicie rozluźnia spięte mięśnie, odpręża, poprawia kondycję skóry i samopoczucie.